leniuch102 leniuch102
244
BLOG

Jeszcze Polska, albo Plan B

leniuch102 leniuch102 Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Jest tylko jedna gorsza rzecz od skasowania festiwalu w Opolu czy gdzie indziej: festiwal w Opolu czy gdzie indziej z Zenonem Martyniukiem w roli głównej.
Czy z zespołem Bolter/Top One/Papa Dance/Braćmi Figo-Fago/Gangiem Albanii... you name it.
Każda z tych "znakomitości" ma więcej fanów niż Kayah z Natalią razem wzięte, niestety, i dyrektorowi Kurskiemu realnie może strzelić do głowy megafestiwal na lotnisku pod Radomiem, taki na milion fanów disco polo.
Na szczęście Kurski ma jeszcze mnie, a ja plan B: nie wszystkie wokalistki lansują  się skrobankami, nie wszyscy muzycy to hołdysy, jeszcze Poska nie zginęła.
Moje typy: galwanizuj, Jacek, Budkę Suflera, to raz. Zastąp Natalię Przybysz Natalią Niemen to dwa. Konferansjerkę poprowadzi sam wiesz kto - Janek Pietrzak oczywiście.
Jest jeszcze wunderwaffe - Mieczysław Fogg co prawda odszedł, ale świetnie się trzyma Jerzy Połomski!
I teraz patrz: Cugowski (jeśli trzeba - z synami) odpala Takie Tango i - czemu nie - Jolkę Jolkę, Natalia  - Papugi, elektryk włącza prąd Jerzemu i cała sala śpiewa z nami. Na koniec Janek intonuje Żebypolskę na sto tysięcy gardeł i pierwszy festiwal polskiej piosenki w Nowym Targu/Włoszczowej/Kielcach (niepotrzebne skreślić) przechodzi do historii.
Kurtyna, oklaski.

leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura