leniuch102 leniuch102
337
BLOG

Panie Zelniku Kochany,

leniuch102 leniuch102 Kultura Obserwuj notkę 4

Panie Zelniku Kochany,
uprzejmie proszę o wpisanie mnie na czarną listę PiS, zaraz obok Barcisia i karne przyznanie mi wcześniejszej emerytury. Bardzo chciałbym zostać unicestwionym zawodowo przez comiesięczne wypłacenie mi świadczenia j.w.
Prośbę swoją motywuję wygadywaniem na prez. Dudę.
O prezesie Kaczyńskim też się wyrażałem, ale jak nie powiem. chyba że znajdę się na tej drugiej eksluzywnej czarnej liście z trupą główką, zapisanym na którą podobno brutalnie przydzielacie bezzwrotne zapomogi.
W ramach represji chciałbym też przewalutowania kredytu frankowego, tylko nie wiem jeszcze jak wam jeszcze bardziej podpaść.
Obiecuję po wszystkim zgłosić się do rock radio i gazety.pl i sumiennie zdemaskować was jako faszystów bez sumienia.
Z góry dziękuję za wyświadczenie mi w/w podłości

pzdr
Leniuch102

leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura